PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

assalamualaikum

Monday 30 January 2012

online shopping

assalamualaikum..

masih lagi diulit keletihan semalam..letih ronda-ronda TTC dan cuci mata sebentar melihat keadaan sekeliling..indah !

letih-letih masih mahu menaip di sini..hahaha..apa yang eira kongsi malam ini, eira gembira campur dengan teruja..tengah-tengah layan kesibukan melihat course yang ditawarkan pihak universiti, telefon eira memanggil..apa? barang yang eira pesan online sudah sampai..alhamdulillah..
ok lah, eira pesan barang daripada blog alinac shoppe ...dah lama sangat nak order, akhirnya...dalam masa tiga hari eira bank in, dah sampai barang yang eira order..mesra dan mudah nak berurusan dengan tuan empunya blog..huhuhu..

kasihan pak cik posmen..susah ya nak cari alamat mak su eira..insyaAllah, lepas ini, eira letak alamat rumah eira sendiri pula...hihi..

apa-apa pun, kepada yang sentiasa 'busy' asyik menatap laptop, sampai tak sempat nak cuci mata, jom cuci mata di mana-mana kedai online..untung juga sebenarnya, tak habis banyak masa..mana-mana pun ada kelebihan dan keburukanna..so, jaga-jaga..

by the way, thank you yong sebab barang eira dah sampai..huhu..walaupun dalam kepayahan untuk bank in duit, masa cemburu sangat dengan eira..


0 comments:

Jika mahu mendapatkan yang soleh, kurangkan sedikit agenda menCARI si Soleh, tetapi berusahalah menJADI yang solehah. Jika inginkan yang solehah, janganlah cerewet sangat menCARI yang solehah, tetapi berusahalah menJADI yang soleh. Bertemu yang solehah, solehahnya dia belum tentu kekal. Bertemu yang soleh, solehnya boleh berubah… kerana si solehah dan si soleh adalah insan biasa. Tetapi jika semua orang fokus kepada JADI dan bukannya CARI, maka ramailah calon, dan mudahlah sedikit kehidupan. Dan kita sendiri tidak bimbang untuk berumah tangga dengan pasangan ‘itu’ walaupun mungkin tidak 100% (30% pun belum tentu) mengenalinya. Apa yang nak dibimbangkan, kita berkahwin sebagai sebahagian daripada proses untuk MENJADI, bukan MENCARI...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...