assalamualaikum

Wednesday, 31 August 2011

minta maaf !

assalamualaikum..

saat ini, entah macam mana perasaan eira sendiri tak mampu nak ungkap..kecewa dengan insan yang bergelar kawan dan mungkin kesal dengan diri sendiri

untuk tidak terus sakitkan hati sendiri, eira buka internet dan tiba-tiba tangan ni tertekan untuk melihat komen-komen yang ada di blog eira..

ia berada di kotak spam, tentunya kepalanya mengatakan spammer yang saja2 iklankan something..agak terpana seketika apabila membaca komen tersebut..apabila eira check tarikhnya, baru semalam anonymous tersebut komen di blog eira..hmm, hari raya!

secara jujurnya, memang blog itu hanya blog untuk tips tentang dunia remaja..memang benar post-post tersebut hanya copy and paste..eira akuinya..

di sini, eira nak minta maaf andai post eira adalah hasil nukilan para pembaca sekalian..khas untuk anonymous tersebut, sekiranya ada tidak berkenan, sila cakapkan, eira akan cuba memuaskan hati masing2..

bukan niat eira untuk hanya copy and paste sebulat-bulatnya..niat eira cuma untuk tatapan semua..sekiranya eira ambil daripada mana-mana blog,insyaAllah eira akan cuba linkkan ke blog beliau..sekiranya eira dah lama copy, harap maaf, memang tiada link yang eira ambil..mungkin itu kesilapan eira, eira cuai..

sekali lagi, harap kesalahan eira dimaafkan lebih2 lagi di bulan mulia ini..sekiranya itu post para pembaca dan ingin eira linkkan ke blog anda, sila komen ye!

| ditaip oleh eira dengan rasa rendah diri dan harap kesalahan eira diampunkan |

1 comments:

Firdaus Kasim said...Reply To This Comment

takde apa lah eira.. hehe.. lagi2 dgn anon yg kita x knal.. jgn risau k?

Jika mahu mendapatkan yang soleh, kurangkan sedikit agenda menCARI si Soleh, tetapi berusahalah menJADI yang solehah. Jika inginkan yang solehah, janganlah cerewet sangat menCARI yang solehah, tetapi berusahalah menJADI yang soleh. Bertemu yang solehah, solehahnya dia belum tentu kekal. Bertemu yang soleh, solehnya boleh berubah… kerana si solehah dan si soleh adalah insan biasa. Tetapi jika semua orang fokus kepada JADI dan bukannya CARI, maka ramailah calon, dan mudahlah sedikit kehidupan. Dan kita sendiri tidak bimbang untuk berumah tangga dengan pasangan ‘itu’ walaupun mungkin tidak 100% (30% pun belum tentu) mengenalinya. Apa yang nak dibimbangkan, kita berkahwin sebagai sebahagian daripada proses untuk MENJADI, bukan MENCARI...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...