PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

assalamualaikum

Monday 29 August 2011

salam aidilfitri

esok hari yang sentiasa dinantikan oleh seluruh umat Islam sebagai tanda kemenangan kita dalam menempuh dugaan di bulan Ramadan Al-Mubarak..Syawal menjelang tiba dan ini masa yang sesuai untuk saling bermaafan dan melupakan kisah2 lepas..
di kesempatan ini, EIRA nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua umat Islam di dunia..maaf dipohon andai sepanjang eira menaip di sini ada yang tersentuh secara sengaja mahupun tidak sengaja..

buat keluarga tersayang, tabahkan hati menempuh dugaan di hari lebaran yang mulia ini..

buat teman2 yang mengenali eira, minta maaf ya andai sepanjang kita kenal eira tersalah bahasa, tersilap bicara..eira hanya insan biasa yang penuh khilaf..

jemput datang beraya ke rumah eira, Insya-Allah pintu rumah eira sentiasa terbuka bagi sesiapa sahaja datang menziarah..

duit raya??hmm..sila bawa banyak kasi eira ya..ehhhh..hehe..

| ditaip oleh anak mama dan papa yang bernama EIRA !! |

0 comments:

Jika mahu mendapatkan yang soleh, kurangkan sedikit agenda menCARI si Soleh, tetapi berusahalah menJADI yang solehah. Jika inginkan yang solehah, janganlah cerewet sangat menCARI yang solehah, tetapi berusahalah menJADI yang soleh. Bertemu yang solehah, solehahnya dia belum tentu kekal. Bertemu yang soleh, solehnya boleh berubah… kerana si solehah dan si soleh adalah insan biasa. Tetapi jika semua orang fokus kepada JADI dan bukannya CARI, maka ramailah calon, dan mudahlah sedikit kehidupan. Dan kita sendiri tidak bimbang untuk berumah tangga dengan pasangan ‘itu’ walaupun mungkin tidak 100% (30% pun belum tentu) mengenalinya. Apa yang nak dibimbangkan, kita berkahwin sebagai sebahagian daripada proses untuk MENJADI, bukan MENCARI...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...