PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

assalamualaikum

Sunday 21 August 2011

trial SPM 2011

tepat jam 2.02 minit petang, biologi kertas 3 dikutip..selesai sudah trial spm yang membebankan jiwa dan raga eira..haisshhh..
peperiksaan yang bermula pada tarikh 08.08.2011 dan tamat pada 21.08.2011 cukup memenatkan diri ini untuk belajar dan asyik menghadap buku..akhirnya tamat juga dugaan yang cukup besar pada ramadan kali ini..alhamdulillah..

masing-masing dah sibukkan diri mencari cikgu-cikgu mata pelajaran untuk bertanya markah..hanya eira yang sepikan diri, pekakkan telinga, butakan mata untuk mengetahui markah peperiksaan kali ini..hai maklumlah, markah diaorang tinggi kot..eira dapat sikit aja kot..

kali ini, perasaan berbaur sekali..tak sedap hati semacam saja..apakah perlu eira tahu result sebelum raya atau selepas raya??

kalau result gempak, best sangat nak beraya..boleh pergi minta duit raya banyak-banyak..hahaha..

kalau result hampeh, alamaknya tak syok manalah raya kali ini..
orang lain : hmm,result trial macam mana??dapat berapa??

eira : (diam seketika, berfikir!) entahlah..biasa aja..(nada sedih tau..)
cikguuuuu...eira nak tahu result lepas rayalah..nanti tak syok raya..hehe..

0 comments:

Jika mahu mendapatkan yang soleh, kurangkan sedikit agenda menCARI si Soleh, tetapi berusahalah menJADI yang solehah. Jika inginkan yang solehah, janganlah cerewet sangat menCARI yang solehah, tetapi berusahalah menJADI yang soleh. Bertemu yang solehah, solehahnya dia belum tentu kekal. Bertemu yang soleh, solehnya boleh berubah… kerana si solehah dan si soleh adalah insan biasa. Tetapi jika semua orang fokus kepada JADI dan bukannya CARI, maka ramailah calon, dan mudahlah sedikit kehidupan. Dan kita sendiri tidak bimbang untuk berumah tangga dengan pasangan ‘itu’ walaupun mungkin tidak 100% (30% pun belum tentu) mengenalinya. Apa yang nak dibimbangkan, kita berkahwin sebagai sebahagian daripada proses untuk MENJADI, bukan MENCARI...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...