assalamualaikum

Friday, 28 January 2011

eira masih lagi tersenyum

kdang2 best bile kite dpat tau knyataan y sbnar..xde r kite idup lam kepura-puraan/angan2 x sudaaa..

dr td eira asyik duk on9..ble bukak fesbuk,de komen mmber eira..so brat ase nk blas..pape jgak,eira tbe2 blas..n eira dpat tau 1 kenyataan y agak ----..nak ckap cmne ea??korang tfsir sndri leerrr..(mlas nk cpture komen ktorang,korang x fham jgak..loghat trengganu)

si dia da b'punye..opssss...

nk kte eira cdey..xxx..nak kte hepi,yuuppp..eira ase hepi..ntah r..ala cover r 2..ehhh..xde r..p eira tol2 ase cam ilang 1 beban..(jaat kan eira??beban ke??)

eira x kesah sgt cox dy bkannye 4we eira..huhu..xde r smpi nk mnangis air mata drah..melampau r 2..

eira xkan cdey atas kbhagiaan orang y eira prnah syang..mmber eira ckap si dia kapel ngan mmber dy..eira pon knal bdak 2..eira jd lbih snang plak..bkan ape,eira akan lega lau tau dy hepi..

ape lagi nk ckap ea??xtau r cmne prsaan eira skrang ni..bkan x prnah rasai keadaan ni p x tau plak ia akn t'jadi lagi..

eira da xlrat lau nk cdey2 sal llaki..bg eira,dyorang ade ke x,sme aje..x bg kesan kt eira pon..jux ati aje b'bnge..p xde pekdah pon kan??biar r Tuhan je y tntukan sume..

esok eira akan dpat blik sim eira..hooreeyy..p asenye da xmo gne kot sim 2..ellooo..bkan sbb si dia ok???p hjat ati da lme nk sgt tkar nombor..sukar eira nk byangkan lau b'tmbung ngan dy..slame ni lau eira mmpu steady,agak2 kali ni cmne ea??

seriously,sukar sgt eira nk post entry ni..macam2 prsaan y bermain2 lam diri eira..doakan eira tbah utk lalui sekali lagi knyataan y eira xkan lagi ggu hdup dyorang..

2 comments:

Mohd Ridhuan said...Reply To This Comment

tabah dalam menghadapi dugaan...
saya doakan yang terbaik untuk awak..

eira said...Reply To This Comment

@Mohd Ridhuan
insyaAllah..thanx ye..xpe,ari ni ilang mb de y lbih baek dtg..

Jika mahu mendapatkan yang soleh, kurangkan sedikit agenda menCARI si Soleh, tetapi berusahalah menJADI yang solehah. Jika inginkan yang solehah, janganlah cerewet sangat menCARI yang solehah, tetapi berusahalah menJADI yang soleh. Bertemu yang solehah, solehahnya dia belum tentu kekal. Bertemu yang soleh, solehnya boleh berubah… kerana si solehah dan si soleh adalah insan biasa. Tetapi jika semua orang fokus kepada JADI dan bukannya CARI, maka ramailah calon, dan mudahlah sedikit kehidupan. Dan kita sendiri tidak bimbang untuk berumah tangga dengan pasangan ‘itu’ walaupun mungkin tidak 100% (30% pun belum tentu) mengenalinya. Apa yang nak dibimbangkan, kita berkahwin sebagai sebahagian daripada proses untuk MENJADI, bukan MENCARI...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...