assalamualaikum

Saturday, 8 January 2011

cari nahas??lepak tepi pantai??

lame bebenor aq t'perap aje kt umah ni..x b'kmbang lgsung otak ni..hehe..best jgak pgi melepak td..hahaha..huhhh..len ase bile lme t'kurung..

melepak kt tepi pantai smbil jdi penunggu setie mmber b'dating..nseb2..mcm xde tmpat len, pntai jgak tmpat ktorang serbu...

lenguh duk tggu dyorang dating..lau aq dating sekali, xpe la jgak..ombak di pntai terengganu t'sgt lerr beso..haha..cari nahas tol minah ni..aq pgi dekat ngan gigi air..hehe..de ikan t'dampar kt ats psir..

lantak r..aq amik la kayu n start m'conteng psir pntai ngan kreativiti aq..sekeping ati..jeng2..amik je nset n mau tgkap itu punye gambar.. cntik my heart..isshh..bunyi pe plak 2???

haaaaaaa....beso je ombak blkang aq..nseb bek aq smpat b'lari..lau x, korang ley bace news paper la esok..haha..mmber aq y asyik duk dating gleng kpale aje..haha..

aq pon cite kt mama..hehe..papa de jgak kt c2..papa pon ckap.. 'cari nahas sokmo r 2..' aq t'pana kjap..pe plak papa ni..hehe..lupe plak..kan bhaye aq g kt pntai tgh2 ombak besar ni..

pape pon, aq x prnah pgi pntai time de ombak..ni pngalaman..nseb bek xde pape..da nk start banjir,so aq kne la duk umah..papa n mama susah nk kasi kuar r lpas ni..

0 comments:

Jika mahu mendapatkan yang soleh, kurangkan sedikit agenda menCARI si Soleh, tetapi berusahalah menJADI yang solehah. Jika inginkan yang solehah, janganlah cerewet sangat menCARI yang solehah, tetapi berusahalah menJADI yang soleh. Bertemu yang solehah, solehahnya dia belum tentu kekal. Bertemu yang soleh, solehnya boleh berubah… kerana si solehah dan si soleh adalah insan biasa. Tetapi jika semua orang fokus kepada JADI dan bukannya CARI, maka ramailah calon, dan mudahlah sedikit kehidupan. Dan kita sendiri tidak bimbang untuk berumah tangga dengan pasangan ‘itu’ walaupun mungkin tidak 100% (30% pun belum tentu) mengenalinya. Apa yang nak dibimbangkan, kita berkahwin sebagai sebahagian daripada proses untuk MENJADI, bukan MENCARI...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...