assalamualaikum

Friday, 14 January 2011

perlu ke up date???

salam...
ntah r mne hilang jnji eira..da cmpak kt mne ntah..kjap ag eira cari..

kate nk stop kjap blogging..p ttap sme aje cam dulu jgak..post aje kje aq..bkan ape, mb da jdi tbiat ble bukak internet, tgan mesti gatal bkak blog.. ble da bukak,mcm2 r nk wt..

perlu ke update blog ni??t'lintas jgak lam ati..ishhhh..pda spe2 y da mmg addicted mmg ckap 'perlu la'..bg aq, ntah la jgak..

aq bkan ape, bkan mnyibuk o pape r..td mse pas abis klas math..ktorg sume kne g surau..so, aq g surau then lpak kt c2..xpatot kan..aq pusing kiri sbb syok sgt bdak2 2 duk sembang smpi x sdar aq duk prhati..

dyorang ckap sal blog..nmpak cm baru ag lam dunia blog..nmpak ktagih semacam aje..pape je a adik2 ku..

sorang cm frust sbb 1 mggu x up date..de jgak cam 2 upenye..sorang ag plak dok asyik tnye cmne nk cntikkan blog cm y sorang ag tuhh..cian jgak aq tgok, mmber dy wt 'derrkkk' aje..lgsung xmo share..

adik2, akk pon blogger..xde plak kdkut sgt..i share aje lau korang nk tau pape.. n i xde plak addicted sgt..ase2 nye,korang akn amik pmr..fokus sal blajar dlu...nk glamer pas ni pon boleh..

aq hrap sgt aq x jadi cm bdak2 td..hrap2 aq xleka ngan bnde2 nihhh..nk blogging pon prlu ade hadnye..jgan smpi idup ntah ke mane..xde mse dpan laaaa...

0 comments:

Jika mahu mendapatkan yang soleh, kurangkan sedikit agenda menCARI si Soleh, tetapi berusahalah menJADI yang solehah. Jika inginkan yang solehah, janganlah cerewet sangat menCARI yang solehah, tetapi berusahalah menJADI yang soleh. Bertemu yang solehah, solehahnya dia belum tentu kekal. Bertemu yang soleh, solehnya boleh berubah… kerana si solehah dan si soleh adalah insan biasa. Tetapi jika semua orang fokus kepada JADI dan bukannya CARI, maka ramailah calon, dan mudahlah sedikit kehidupan. Dan kita sendiri tidak bimbang untuk berumah tangga dengan pasangan ‘itu’ walaupun mungkin tidak 100% (30% pun belum tentu) mengenalinya. Apa yang nak dibimbangkan, kita berkahwin sebagai sebahagian daripada proses untuk MENJADI, bukan MENCARI...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...