assalamualaikum

Friday, 11 February 2011

aikk,lame ke aq da x keluar??

heyy..
eira so busy la dis week.. pape pon,smpat ag wt entry baru ari nihh..exam slame 2 mggu igtkan nak fokus kt exam p tbe2 ase nk menconteng2 kt cni..

orite,back 2 de topik..tadi eira kuar ke bndar ngan papa..nk pgi bli buku rjukan fizik..(eleh..nk promote smngat nie..)

on de way,da dkat smpi kt bndar 2 kan,eira syok sorang kjap..wow..cam de 4we encem dpan mate eira smpi dilema seketika..huhh...jlan kt bndar 2 de kje2 baik pulih..JKR pcahkan jlan n nk wt jlan baru..

jauh benarrr ktorang kne u-turn..mak aihh..sesak ngan orang..da r ari ni de psar mlam..

tbe2 ase cam duk lam bndar bsar plak..bndar dungun da makin maju..da xmcam dulu..byak muka baru je eira tgok kt bndar 2..

ni la sbb eira mlas sgt nk kuar..bandar 24 jam pnuh ngan orang..buat ape ntah duk lame2 kt bndar 2..korang rase camne??ishhh..syap2 sudaaa...

ok laaa..mlas nk byak2..t korang pning..eira de ag exam ni..doakan ea..wallahualam..

4 comments:

Afiqah said...Reply To This Comment

gud luck ea!!all da best..

eira said...Reply To This Comment

@Afiqah
alahai..kali ni ssah nk ckap cmne..ssah gile exam kali nihh..tggal 3 ag paper..hrap2 ok ckit..

MisZteEN said...Reply To This Comment

gud luck ira :P
dulu kite slalu gak gi dungun..
memamg makin maju kan..
love the pasar malam kat dungun.. besh!

eira said...Reply To This Comment

@MisZteEN
jmput la dtg lagi dgun nihh..mkin maju la bndar ni..best ea..seriously,mmg best sgt2..

Jika mahu mendapatkan yang soleh, kurangkan sedikit agenda menCARI si Soleh, tetapi berusahalah menJADI yang solehah. Jika inginkan yang solehah, janganlah cerewet sangat menCARI yang solehah, tetapi berusahalah menJADI yang soleh. Bertemu yang solehah, solehahnya dia belum tentu kekal. Bertemu yang soleh, solehnya boleh berubah… kerana si solehah dan si soleh adalah insan biasa. Tetapi jika semua orang fokus kepada JADI dan bukannya CARI, maka ramailah calon, dan mudahlah sedikit kehidupan. Dan kita sendiri tidak bimbang untuk berumah tangga dengan pasangan ‘itu’ walaupun mungkin tidak 100% (30% pun belum tentu) mengenalinya. Apa yang nak dibimbangkan, kita berkahwin sebagai sebahagian daripada proses untuk MENJADI, bukan MENCARI...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...