PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

assalamualaikum

Thursday 2 May 2013

jom makan madu !

assalamualaikum..

alhamdulillah..selesai sudah tanggungjawab eira sebagai pelajar KMPh..sekarang dengan gahnya aku seorang penganggur yang agak bertauliah buat sementara..haha..happy dapat balik rumah tapi sedih berpisah dengan kawan-kawan..paling rindu ialah roommate yang senantiasa setia dengar mulut eira pot-pet 24 jam..memang dah tak jumpa lepas ni..dekat U nanti kita jumpa balik ya :)

okay..hari ni pergi jalan-jalan rumah mak saudara..sepupu cakap semua adik-adik mama tak sihat..memang betul pun..semua demam..tokki pun tak sihat sangat, so pergi jugak jenguk tokki..

apa yang best sangat hari ni, eira dapat madu lebah asli free..memang syok..bapa saudara eira pergi cari sendiri madu lebah..tadi sempat usha-usha jenis madu yang ada..madu tualang, madu kampung dan madu bukit jetik..eira ambil madu tualang, adik ambil madu kampung..
banyak khasiat madu..sangat bagus untuk student macam eira amalkan..insyaAllah..eira pun baru start nak try makan madu..

untung ada bapa saudara cari madu lebah..memang confirm asli..kalau madu lain, tak pasti pulak dah campur dengan apa..ehh, tadi mak saudara cakap, madu asli tak beku kalau letak dalam peti ais ..tapi dia pesan jangan kalau boleh jangan letak sebab takut nanti khasiat madu dah kurang..terima kasih..

khasiat madu lebah

0 comments:

Jika mahu mendapatkan yang soleh, kurangkan sedikit agenda menCARI si Soleh, tetapi berusahalah menJADI yang solehah. Jika inginkan yang solehah, janganlah cerewet sangat menCARI yang solehah, tetapi berusahalah menJADI yang soleh. Bertemu yang solehah, solehahnya dia belum tentu kekal. Bertemu yang soleh, solehnya boleh berubah… kerana si solehah dan si soleh adalah insan biasa. Tetapi jika semua orang fokus kepada JADI dan bukannya CARI, maka ramailah calon, dan mudahlah sedikit kehidupan. Dan kita sendiri tidak bimbang untuk berumah tangga dengan pasangan ‘itu’ walaupun mungkin tidak 100% (30% pun belum tentu) mengenalinya. Apa yang nak dibimbangkan, kita berkahwin sebagai sebahagian daripada proses untuk MENJADI, bukan MENCARI...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...