PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

assalamualaikum

Wednesday 21 December 2011

result | penilaian menengah rendah (PMR)

assalamualaikum...

alhamdulillah..esok (22/12/2011), pelajar-pelajar PMR akan mengambil result setelah penat lelah menjawab PMR..insyaAllah, result yang terbaik pada tahun ini berbanding tahun-tahun lepas..

apa yang perlu dilakukan, bukan post mengarut di laman sosial facebook tetapi perbanyakkan doa setelah berusaha..apa yang eira lihat, ramai yang post pada facebook masing-masing dengan pelbagai ragam statusnya..macam-macam budak sekarang..tak usah gelabah adik-adik sekalian, malam ini buat solat sunat dan perbanyak zikir..jangan stresskan diri dengan memikirkan perkara yang bukan-bukan..issshhhh..pesanan buat eira juga ni..

adik eira pun akan ambil result esok..entahlah macam mana keputusan dia..eira tengok dia selamba je..tak gelabah langsung..serius ! apalah nak jadi budak ni seorang..

perangai adik-beradik macam reflect aje..masa eira nak ambil result pun macam itu juga..muka penuh dengan selamba..tapi hati siapa yang mengerti..semua orang pelik dengan perangai eira, tapi inilah hakikat..kelebihan yang Allah SWT beri pada eira..eira mampu kelihatan bersahaja..

result PMR eira ? alhamdulillah..eira dapat apa yang eira nak..tak tergambar perasaan itu..cuma sekarang eira sedang menanti dengan penuh sabar keputusan SPM..mungkin muka nampak selamba, maaf ye kawan-kawan..hati ini tak tahu nak cakap macam mana..
moga-moga result akan bahagiakan hati mama dan papa yang tersayang..

alahai..eira sendiri sedang menunggu dengan penuh debaran result SPM eira..agak-agak macam pula perasaan eira malam itu ya?

| doakan Eira yang terbaik... |

3 comments:

shaf said...Reply To This Comment

gud luck for ur spm result! (:

Wanie Kamal said...Reply To This Comment

salam.mak cik~kita dulu.blog wanie leh tengok dah tu.
chingucakap.blogspot.com

APAN said...Reply To This Comment

oh...tengah tunggu result spm la skang ni ye...buat la macam yg dipesankan tu.jngan berhenti berharap selagi masih boleh berusaha :)

Jika mahu mendapatkan yang soleh, kurangkan sedikit agenda menCARI si Soleh, tetapi berusahalah menJADI yang solehah. Jika inginkan yang solehah, janganlah cerewet sangat menCARI yang solehah, tetapi berusahalah menJADI yang soleh. Bertemu yang solehah, solehahnya dia belum tentu kekal. Bertemu yang soleh, solehnya boleh berubah… kerana si solehah dan si soleh adalah insan biasa. Tetapi jika semua orang fokus kepada JADI dan bukannya CARI, maka ramailah calon, dan mudahlah sedikit kehidupan. Dan kita sendiri tidak bimbang untuk berumah tangga dengan pasangan ‘itu’ walaupun mungkin tidak 100% (30% pun belum tentu) mengenalinya. Apa yang nak dibimbangkan, kita berkahwin sebagai sebahagian daripada proses untuk MENJADI, bukan MENCARI...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...