assalamualaikum

Saturday, 27 October 2012

rindu budak ini !

assalamualaikum..

salam aidiladha buat seluruh umat Islam di seluruh pelosok dunia.. ;)

cuti raya tinggal hari ini dan esok, tapi esok dah balik semula ke Gambang..aduh, macam tak cukup je cuti..masih lagi rindu insan-insan di sini..

eira rindu sangat budak ini..geram tengok dia tidur..garang kan muka dia tidur..angah cakap, ini first time dia tidur tak tutup muka dengan tangan..so,eira snap picture dia..

waktu tidur memang nampak garang, tapi kalau diagah memang 'gelekek' sakan dia..sudah 9 bulan lebih dia..

 | PSPM 1 just around the corner.. |

0 comments:

Jika mahu mendapatkan yang soleh, kurangkan sedikit agenda menCARI si Soleh, tetapi berusahalah menJADI yang solehah. Jika inginkan yang solehah, janganlah cerewet sangat menCARI yang solehah, tetapi berusahalah menJADI yang soleh. Bertemu yang solehah, solehahnya dia belum tentu kekal. Bertemu yang soleh, solehnya boleh berubah… kerana si solehah dan si soleh adalah insan biasa. Tetapi jika semua orang fokus kepada JADI dan bukannya CARI, maka ramailah calon, dan mudahlah sedikit kehidupan. Dan kita sendiri tidak bimbang untuk berumah tangga dengan pasangan ‘itu’ walaupun mungkin tidak 100% (30% pun belum tentu) mengenalinya. Apa yang nak dibimbangkan, kita berkahwin sebagai sebahagian daripada proses untuk MENJADI, bukan MENCARI...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...