PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

assalamualaikum

Monday 18 July 2011

macam mana nak 'delete' akaun??

salam..

berbekalkan ketabahan, eira terus gagahkan tangan menyilau2 fb si dia..ada gambar terbaru yang di up date..mungkin di hati eira sedikit terkilan namun harus eira akui eira bukan sesiapa..

eira bukan insan yang terlalu sempurna..ada banyak kelemahan lepas sehingga membuat eira menyesal hingga kini..

banyak akaun yang eira daftarkan semata2 untuk blog eira..bukan apa, datang naluri keinsafan yang tulus setelah melihat gambar yang di up date si dia..bukan gambar apa, cuma buah hati pengarang jantung...

sekarang, eira cuba untuk men'delete' semua gambar yang di up date oleh eira sendiri..yang x mampu eira delete, apakan daya eira??hanya mampu tawakal..eira akan tanggung kesilapan eira sendiri..

so,kepada sesiapa yang tahu bagaimana cara untuk delete akaun churp2,nuffnang,innit.nuffnang dan yang berkenaan mungkin..sila detailkan dalam komen post ni..puas sudah eira cuba cari..bukan mahu lari dari dunia blogging,hanya mahu bersiap sedia sekiranya ada apa2 yang terjadi..

kita hanya manusia biasa, hanya mampu merancang, Tuhan yang menetukan segala-galanya..

wallahualam..

terima kasih

2 comments:

Mohd Shahrul Naim Fauzi said...Reply To This Comment

Salam,cuba cari kat google.Mesti ada cara delete kat ctu...

Kalau nk delete akaun fb mcm ni caranya:

https://ssl.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account&__a=3

eira said...Reply To This Comment

@Mohd Shahrul Naim Fauzi
susah eira nk dlete..bkn ape,nk pstikan kselamatan akn dtg aje..

puas duk cari..da lnguh2 nihh..aishh

Jika mahu mendapatkan yang soleh, kurangkan sedikit agenda menCARI si Soleh, tetapi berusahalah menJADI yang solehah. Jika inginkan yang solehah, janganlah cerewet sangat menCARI yang solehah, tetapi berusahalah menJADI yang soleh. Bertemu yang solehah, solehahnya dia belum tentu kekal. Bertemu yang soleh, solehnya boleh berubah… kerana si solehah dan si soleh adalah insan biasa. Tetapi jika semua orang fokus kepada JADI dan bukannya CARI, maka ramailah calon, dan mudahlah sedikit kehidupan. Dan kita sendiri tidak bimbang untuk berumah tangga dengan pasangan ‘itu’ walaupun mungkin tidak 100% (30% pun belum tentu) mengenalinya. Apa yang nak dibimbangkan, kita berkahwin sebagai sebahagian daripada proses untuk MENJADI, bukan MENCARI...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...